Ismét sportmotorra épít naked bike-ot a Suzuki
A Suzuki 2017-re megszünteti a GSR750-et, de nem utód nélkül: a hétötvenes GSX-R blokkja köré épített streetfighter egy alapos átdolgozás után GSX-S750 néven folytatja pályafutását. A kölni Intermoton leleplezett újdonság a GSX-S1000-hez hasonló külsőt kap: a lámpa, a kónuszos kormány és a műanyagok szinte egy az egyben idézik az ezres változatot.
Ó, azok a gázfröccsök!
Zengenék én ódát a gyorsulásról is, de engem a robbanó visszaváltások babonáztak meg.

Egyengették a motor nyomatékgörbéjét, az optimális áramlási viszonyok érdekében dupla pillangószelep-sort vezettek be, emellett beleépítették az új SV650-ből ismert Low RPM Assistot, ami a kezdő pilótákat segíti a lefulladásmentes elindulásban. Már amennyiben egy kezdőnek feltétlenül szüksége van egy 112 lóerős (10 ezres fordulatnál) és 81 Nm csúcsnyomatékú (9 ezernél), de mindössze 212 kilós csupasz motorra.
A GSX-S750-et az ABS mellett állítható kipörgésgátlóval is ellátták - eső, normál és sport módot tud, de akár ki is kapcsolható, ha valaki nem tart igényt a biztonsági hálóra.
A lassításról radiálisan rögzített Nissin nyergek gondoskodnak, a jó úttartásért pedig 41 milliméteres, fordított KYB első telók felelnek. A könnyű alumínium kerekekre gyárilag Bridgestone S21 abroncsokat húznak, vagyis nem kell, hogy az első út a gumishoz vezessen.