A CB1100 két változatát is kiállította Intermot-standján a Honda. A CB1100 RS a café raceres stílust képviseli. Előre 43 milliméteres Showa Dual Bending Valve villát kapott, hátul pedig külső tartályos rugóstagot találunk. Az alumínium felnik 17 colosak, a fékek a Tokicótól származnak. A négyhengeres blokkot mind szívó-, mind kipufogó oldalon finomították. A 4-2-2-es kipufogórendszeren a doboknál hét centit rövidítettek.
Az ülésmagasság 795 milliméter, így a motoros súlya kicsit az első tengely felé tolódik. Az 1485 milliméteres tengelytávtól pedig kissé sportosabb kezelhetőséget remélhetünk. A motorkerékpár egyébként menetkészen 252 kilót nyom, pontos teljesítményadatokról viszont egyelőre nem beszélnek.
Az első és hátsó lámpák, valamint az irányjelzők egyaránt ledesek, a tank pedig bár nagynak tűnik, 16,8 liter benzin befogadására képes. Maga a stílus egyébként jól adja a retrót, de a kerek első lámpa és szintén kerek műszerek mellett legalább az RS-változat elbírt volna egy lefelé fordított tükröt.
A CB1100 EX szintén ledes első és hátsó lámpát kapott a következő modellévre, és új, tizennyolc colos fűzött küllős kerekeket is készítettek hozzá. Előre 41 milliméteres Showa villa került, és a hátsó rugóstag is az ő műhelyükből érkezett. Az üléspozíció az RS-hez képest inkább a kényelmet, mintsem a sportosságot szolgálja. A café racerénél fél centivel alacsonyabb, 790 milliméteres. A menetkész tömeg ugyanakkor három kilóval több, ami azt jelenti, hogy az EX 255-öt nyom.
A színválaszték az EX-nél a Pearl Shining Yellow sárgát, a Pearl Sunbeam White fehéret és a Candy Prominence Red pirosat vonultatja fel. Utóbbi az RS-nél is elérhető, ott viszont a másik lehetőség a Graphite Black fekete.