Ha bejön a retró, ezektől zokogni fogsz
A Triumph Street Cup azok motorja, akiknek bejött a T120 Thruxton, de feleslegesnek érezték az erejét, súlyát és árát. A kölni Intermoton az angol gyártó leleplezte a közepes café racerét, ami adatai alapján a Moto Guzzi V7 Racer és a Royal Enfield Continental mezőnyében játszik.
![](https://kep.index.hu/1/0/1287/12870/128703/12870384_bec1763ae361b29ef7328e4306182055_wm.jpg)
A Street Cup a Street Twin műszaki alapjaira épül, tehát egy 900 köbcentis, hengerenként négy szelepes, soros kéthengeres blokk hajta, a vezetőt pedig az elektronikus gázkarra ráprogramozott háromféle karakterisztikán kívül kipörgésgátló, ABS és csúszókuplung is segíti a biztonságos haladásban.
A Street Cup különlegessége a csutka kormány, a lámpa feletti kis légterelő és a leszerelhető üléspúp. Ezeken felül megemlték a motor hátulját, amitől a rugóút ugyan nem változott, de sportosabb lett tőle a viselkedése.
![](https://kep.index.hu/1/0/1287/12870/128704/12870400_16ff11f4959ef53039476f281ff8462f_wm.jpg)
A Street Cup mellett megjelent a Bonneville T100 és a T100 Black, amik a már tavaly bemutatott Street Twin igazán retró változatai, a T120 kistestvérei. A mélyre húzott, retró kipufogótól és a laposabb nyeregtől még jobban kiadja a klasszikus forma. A T100 Black ezen felül teljesen fekete, még a felnik sem krómszínűek - a múltidéző külső ellenére a T100-asok modern gépek, amik megkapták a Street Cup-nál már felsorot vezetést segítő extrákat.