Alulról jön a középsúlyú Ninja ereje

2016.10.10. 14:56

Teljesen új modellként emlegeti a Kawasaki a 2017-es Ninja 650-et, amely valójában az ER-6 műszaki alapjainak továbbfejlesztésével és a sportgépek idomaival illeszkedik a japánok modellpalettájába.

A középsúlyú Ninja 649 köbcentis sorkettese 70 lóerő körül teljesít, az Euro 4-es norma bevezetésével kicsit gyengült is. Ezzel ugyan kissé elmarad a riválisoktól – például a Yamaha MT-07-esétől –, de az ígéretek szerint az alsó és a középső fordulatszám-tartományban érezhetően több lesz benne az akarat. Ha pedig hinni lehet a gyáriaknak akkor a fogyasztás is kedvezőbb lesz az ER-6-osokhoz képest. Azoknak, akik A2-es jogsival vezetnék a gépet, teljesítménykorlátozás is elérhető.

A Ninja 650-hez új, térhálós acélvázat fejlesztettek, a sirályszárnyat formázó lengőkar pedig alumíniumból készült. Az ER-6f-hez viszonyítva tizenkilenc kilogrammot takarítottak meg, ami azért igen meggyőzően hangzik, és sokat segíthet a súly-lóerő arányon. A Nissin féknyergek szintén újak: elöl két dugattyúval fogják a 300 milliméteres tárcsákat. Hátul egydugattyús nyereg és 220-as tárcsa kapott helyet. A blokkolásgátló alaptartozék.

A külsejében a ZX-6R-t idéző Ninja 650 háromféle színben: zöldben, metálfeketében és narancsban lesz kapható.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.