A Norton megúszta, a BSA-t vitték az indiaiak
Az indiai Mahindra felvásárolta a BSA-t, egészen pontosan egyik leányvállalatukon, a beszédes nevű Classic Legends Private Limited-en keresztül szerezték meg a 4,1 millióért az angol márka száz százalékát.

Az üzletet elég hosszan készítették elő, az első pletykák tavasszal röppentek fel, akkor még a Norton megvásárlása is szóba került, de végül csak a BSA kötött ki a Mahindránál.
Pénzért már történelmet is vehetsz?
A Mahindra szemet vetett a Nortonra és a BSA-ra is, a motorkerékpár-iparba is betörnének.
Kérdés, hogy az indiaiak mihez fognak kezdeni a patinás névvel: simán lehet, hogy modern, kisköbcentis motorokat kezdenek el nyomni az európai piacra, beszállva ezzel a KTM-Bajaj és BMW-TVS koprodukcióban készülő Duke 125-200-390 és BMW G310R elleni harcba, de nem kizárt, hogy inkább a nagy terveket dédelgető Royal Enfielddel kezdenek rivalizálásba, és elkezdenek hiteles retrót gyártani.
Kémfotón a kéthengeres Enfield
Egyetlen gyanús részlet akad: miért karburátor táplálja a blokkot?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.