Felemelt középső ujj a benzinmotor felé
A milánói EICMA-ra új modellel készül az elektromos motorokat gyártó Energica. Egyelőre még csak tanulmányként harangozták be, de várhatóan a szériagyártásra sem kell sokáig várni.

Mivel sportosnaked bike-ja és a sportmotorja már van az Energicának, várhatóan egy túramotor vagy egy cruiserre lehet számítani, de nem is a felépítése lesz a legfontosabb újítása: állítólag már jelentősen megközelítik hatótávban és használhatóságban a most kapható, benzines motorokat.
Éva, megvan a szikra?
Végre itt az olasz Energica második modellje: meztelen és felvillanyozó.
Eddigi modelljeik kimondottan sportosak voltak, teljesítményük 137 lóerőnek felelt meg, a legnagyobb nyomatékuk pedig 195 Nm volt - ez három másodperces 0-100-at és 240 km/h-s végsebességet jelentett. Hatótávolságra 190 kilométert mondtak, ehhez viszont kerülni kell az előbbi adatok próbálgatását.

Nem elképzelhetetlen, hogy az új modell nem az ezres utcai motorok ligáját célozná, hanem inkább a napi használatra tervezett, 250-esekét - és a leginkább kézenfekvő módon egy robogó lesz.