Rég volt szó az Ariel Ace-ről, de hátha emlékszik még valaki a VFR1200F-blokkos naked bike-ra, amit a csővázas sportkocsijairól ismert Ariel tervezett gyártásba lökni. A projekt célba ért, novemberben bemutatják a kész motort.
Ariel megint bedurvult
Komoly technikával és személyre szabhatósággal csábítaná a vevőket a brit márka.

A birminghami NEC Motorcycle Live Show-n lehet először élőben megtekinteni az Ace R-nek keresztelt csúcsmodellt, amiből mindössze tíz darab készül. Részleteket eddig nem nagyon árultak el a motorról, így főleg csak tippelni lehet, mit jelent az R betű.
Az 1200-as VFR blokkot egy saját tervezésű alumínium hídvázba építették, és megtartották az eredeti erőátvitelt és a lengővillát is, nagyjából viszont minden más eltér attól, amit a Honda tett eredetileg a V4-es köré.
Az Ariel Ace-ből több opció létezik, lehet variálni az ülést, a tankméretet és a futómű felépítését is, az Ace R-esetében ilyesmiről nem esett szó - egyetlen skiccet közöltek róla, amin fordított Öhlins teleszkópokat, radiálisan rögzített hatalmas féknyergeket, ledes lámpát és csutkakormány látunk.
Pontos árakról nem esett szó, de megoldásokat és a brit kisipar árszabásait figyelembe véve nem lesz olcsó - a legóvatosabb becslések szerint is legalább 10 millió forintot fognak kérni érte.