A Honda a Rebel nevet a különböző béna, kicsi - legfeljebb 450 köbcentis - cruisereknek tartotta fenn, amiket jellemzően soros kéthengeres blokkal szereltek. A japán gyártónál elérkezettnek tekintették az időt, hogy ezt az egészen a hetvenes évekig visszanyúló hagyományt leporolják egy kicsit.

Az új Rebeleket egyelőre csak az Egyesült Államokban mutatták be, ott a forgalmazás 2017-ben indul. A többesszám nem elírás, egy 200-as és egy 500-as változattal rukkolnak elő, és nem nehéz kitalálni, hogy a blokkok honnan ismerősek.
A 300-as Rebel a CBR300R 286 köbcentis, soros kéthengeresét kapja, míg az ötszázas a CBR500R 471 köbcentis, szintén soros kéthengeres blokkja köré épül.
A Rebelek olcsó, kezdőknek és fiataloknak is megfizethető cruiserek lesznek, ennek megfelelően nem csak könnyen kezelhetőek lesznek, de ülésmagasságuk és áruk egyaránt alacsonyan marad.
A hírek szerint előbb utóbb Európába is hozzá őket.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.