A Honda nem fél felvenni a kesztyűt Kínával szemben

2016.11.21. 12:33

A Honda a Rebel nevet a különböző béna, kicsi - legfeljebb 450 köbcentis - cruisereknek tartotta fenn, amiket jellemzően soros kéthengeres blokkal szereltek. A japán gyártónál elérkezettnek tekintették az időt, hogy ezt az egészen a hetvenes évekig visszanyúló hagyományt leporolják egy kicsit.

Az új Rebeleket egyelőre csak az Egyesült Államokban mutatták be, ott a forgalmazás 2017-ben indul. A többesszám nem elírás, egy 200-as és egy 500-as változattal rukkolnak elő, és nem nehéz kitalálni, hogy a blokkok honnan ismerősek.

A 300-as Rebel a CBR300R 286 köbcentis, soros kéthengeresét kapja, míg az ötszázas a CBR500R 471 köbcentis, szintén soros kéthengeres blokkja köré épül.

A Rebelek olcsó, kezdőknek és fiataloknak is megfizethető cruiserek lesznek, ennek megfelelően nem csak könnyen kezelhetőek lesznek, de ülésmagasságuk és áruk egyaránt alacsonyan marad.

A hírek szerint előbb utóbb Európába is hozzá őket.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.