A Yamaha régóta kér fel motorépítőket, hogy mutassák be, milyen lehetőségek lapulnak egy-egy típusban. A jövőre Európában is bemutatkozó SCR950-et az amerikai importőr felkérésére Jeff Palhegyi építette át - a magyar származású mester az elmúlt húsz évben több mint hetven offroad-orientált motort épített, nem áll messze tőle a scrambler stílus.
A Yamaha még egy bőrt lehúz a scrambler-lázról
A léghűtéses V2-es retró bringa az egyik leghitelesebb a műfajban.

Palhegyi az 1966-os Yamaha YDS3C scramblerből merített inspirációt, viszont nem akart szimpla retrót, igyekezett megőrizni a modern vonalakat. Első körben megvágta a segédvázat, amire a merész, háromszög alakú ülés miatt volt szükség. Kurtított a lengővillán, komoly Fox rugóstagokat épített be, illetve egy régies stílusú hátsó sárvédővel zárta le a farrészt.
A kipufogóra elég szokatlan megoldást talált, a motor két oldalára a rajtszámlapokhoz vezette ki a sörösdoboz méretű végdobokat - hiába a hővédő lemez, nagyon valószínű, hogy így is rendesen fűti a combokat.
Lecserélte a felniket, a lámpákat, valamint túrt hozzá egy új kormányt - a végén pedig összeállt a Faster Sons sorozat legújabb darabja.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.