Kibulizták maguknak a gyári szupermotót a franciák

2016.12.01. 11:05

A Honda CRF450 kedvelt szupermotó alap, a francia importőr pedig kibulizta, hogy készítsenek gyári szupermotót belőle. 2017-től tehát lesz Honda CRF450 SM, az egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy kizárólag a francia piacon.

Ahogyan a 2017-es krossz változatnál, a szupermotónál is visszatérnek a hagyományos villarugóhoz, és ejtik az air-forks koncepciót, valamint önindítót szerelnek rá.

A gyári szupermotó elképzelés mindössze annyiban sérül, hogy a francia kereskedők nem a kész SM-et bontják ki a dobozból, hanem csak egy átalakító készletet kapnak, amit a háromféle CRF450 változat bármelyikébe beszerelhetnek. A CRF450R-t és a CRF450RX-et a legelvetemültebb versenyzők fogják választani, ezek rajtszámlapos, zárt pályára szánt versenymotorok - a különbség köztük, hogy az R az hagyományos krosszmotor, míg az RX amolyan cross country versenymotor, vagyis valahol félúton az enduró és a krossz között helyezkedik el, például nagyobb a tankja és 19-es helyett 18-as a hátsó kereke. A CRF450X lesz az utcai motorosok választása, ez a lámpákkal felszerelt enduró változat, amit akár rendszámozni is lehet - a képeken is ez a kivitel látható.

Azért nem kell egyből irigykedni a franciákra, rengeteg SM átalakító kitet kapni a világ minden tájáról - ha viszont valaki mindenképpen gyárit szeretne, be kell érnie az osztrák vagy a svéd márka típusaival.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.