Kell ám a kompresszor a 2100 köbcentinek

2017.03.03. 16:37

A Hesketh modernkori történelme 2013-ban indult a Heskeht 24-gyel. Korábban is gyártottak motort, már a nyolcvanas években voltak kis szériás modelljeik, viszont az új lendülethez új tulajdonos kellett, egy bizonyos Paul Sleeman, aki négy év után egy újabb modellel állt elő.

A Hesketh Valiant a Horex-hez hasonló receptet követ, a klasszikus megjelenést ötvözi brutális erővel és csúcstechnikával. A Valiantba az S&S 2100 köbcentis X-Wedge blokkját építették, ami alapból 95 lóerős, de igen jól húzható. A Hesketh-nél egy Rotrex kompresszort pattintottak rá, amivel beállítástól függően 145 és 210 lóerő között teljesít, de elméletileg 250-ig is hergelhető.

A nyomórudas kéthengereshez egy hatsebességes Baker váltót illesztenek, a hatdugattyús első fékrendszer a brit Pretech-től származik, míg a futóművet a Man TT-s versenymotorokról ismert márka, a K-Tech szállítja. A vázat króm-molibdén csövekből hegesztik, a műanyagok jellemzően szénszálásak, és a kidolgozottság minden centin a tükrözi a várhatóan 18 és 23 millió forint közötti vételárat. A gyártás 2018-ban indul.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.