Itt már az endurón van a hangsúly, nem túrán
Az olaszországi Honda importőr épített ralimotort a Honda CRF1000 Africa Twinből, a CRF450 Rally-hoz hasonló külsőt szabtak neki, és összesen körülbelül hét kilót sikerült faragni a motor tömegéből. Ebben szerepet játszanak a szénszálas elemek, a LED-es fényszóró és a könnyebb kipufogó. És egyben megkapta a legmenőbb és legfeleslegesebb extrát is, amit egy ilyen motoron el lehet képzelni, a roadbook olvasót.

Az Africa Twin Rally Raidre jutottak azért praktikus extrák is, ilyen a kézvédő, a haspáncél, és a megerősített hűtővédő, de első sorban egy optikai tuningkitről van csak szó - a könnyített, eloxált csavarok és a szilikon vízcsövek főleg a megjelenésről szólnak, nem az utolsó grammok és másodpercek lefaragásáról.
Kizárólag az olasz piacon lesz kapható, és ott is elég vad felárral: a hagyományos Africa Twineknél bő 1,3 millióval kérnek érte többet.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.