Itt már az endurón van a hangsúly, nem túrán

2017.03.13. 12:47

Az olaszországi Honda importőr épített ralimotort a Honda CRF1000 Africa Twinből, a CRF450 Rally-hoz hasonló külsőt szabtak neki, és összesen körülbelül hét kilót sikerült faragni a motor tömegéből. Ebben szerepet játszanak a szénszálas elemek, a LED-es fényszóró és a könnyebb kipufogó. És egyben megkapta a legmenőbb és legfeleslegesebb extrát is, amit egy ilyen motoron el lehet képzelni, a roadbook olvasót.

 Az Africa Twin Rally Raidre jutottak azért praktikus extrák is, ilyen a kézvédő, a haspáncél, és a megerősített hűtővédő, de első sorban egy optikai tuningkitről van csak szó - a könnyített, eloxált csavarok és a szilikon vízcsövek főleg a megjelenésről szólnak, nem az utolsó grammok és másodpercek lefaragásáról.

Kizárólag az olasz piacon lesz kapható, és ott is elég vad felárral: a hagyományos Africa Twineknél bő 1,3 millióval kérnek érte többet.