Hivatalos lett: a Yamaha XSR900 jól néz ki
A Yamaha jó lóra tett, amikor külön retró modellcsaládot hoztak létre - egyfelől fellendültek az eladások, másrészt az XSR900-at a formatervező szakma is szereti, megkapta a Red Dot Best of the Best dizájndíját, ami az egyik legrangosabb ilyen elismerés.
Eléggé férfi vagy hozzá?
Eszeveszetten menő, látványos, és kiváló motor, de acélos golyókat kíván.

Az elmúlt öt évben ez a harmadik alkalom, amikor a Yamahát Red Doton Best of the Besttel díjazták, az első az MT-07 volt, a második pedig az JWX-2, ami egy villanymotoros kerekesszék.
Az XSR900-nál a díj indoklásánál a klasszikus vonalak és a modern műszaki tartalom ötvözését emelték ki - a motor alapjai az MT-09-ből származnak, aköré építettek minimalista elemeket, amik a Yamaha hőskorát, a 70-es éveket idézik - 1970-ben nyertek először világbajnokságot, 1975-ben ők készítették el az első központi rugóstaggal szerelt krosszmotort, és akkoriban lettek világszintű tényezők a motorpiacon.