Pár illegális próbakört leszámítva nem is látott utcát

2017.05.04. 13:23

Roland Sands legfrissebb munkája egyesíti a café racerséget a deszkapályás versenyekre épített motorokkal. A nagyon súlyosan átépített BMW R nineT 21-es kerekeket, csutka kormányt és egyszemélyes nyerget kapott, az első féket, az oldaltámaszt és a lámpákat pedig nemes egyszerűséggel elhagyták róla.

Az olajhűtőt a rajtszámlap mögé rejtették, programozható gyújtásmodult építettek bele, a gyári airbox-ot kidobták, az elektronikát pedig az oldalsó burkolatok alá rejtették. Az első villában cserélték a komplett belső részt, a gyári hátsó rugóstag helyére pedig egy Öhlins TTX gátlót rakta be. Ezeken felül egyedi a tank, a farokrész, az oldalsó takarók és a rajtszámlap - ezek mind alumíniumból készültek.

"Ez egy koncepció, amit saját magunknak építettünk, egy-két illegális próbakört leszámítva nem is látott utcát" - nyilatkozta Sands, amikor a 9T Café Tracker használhatatlanságáról kérdezték, majd hozzátette, hogy nagyon robbanékony, gyors és jól irányítható lett.

A Café Tracker nem csak kiállítási tárgy, hanem egy guruló bemutatószoba is, hiszen az Roland Sand Design ezen mutatja be a legújabb R nineT kiegészítőit, mint például a mart szelepfedeleket, kormányvégeket és vázdugókat.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.