A Husqvarna továbbra is az egyetlen gyártó, ami polcról ad versenykész szupermotót, ráadásul most frissítették az FS 450-et. A legfontosabb újítás a Suter által fejlesztett csúszókuplung és egy üzemmódkapcsoló a kormányon, amivel a különböző kipörgésgátló-beállítások, gyújtástérképek és rajtelektronika-programok közül lehet választani - illetve új a matricaszett, és az ülés a 701 SM-hez hasonlóan kék színű.
A műszaki tartalom ezen felül nem változik, a 449 köbcentis, 63 lóerős KTM blokkot nem piszkálták, ahogyan az ötgangos váltót sem. Az FS 450 üzemanyag nélkül 104,7 kiló, a súly-lóerő arányra nem lehet panasz - olyan apróságokon sikerült grammokat spórolni, mint kompozit segédváz, ami 30%-ban szénszálból készült.
Elöl légrugós WP AER villa feszik fel az úthibákat, hátra viszont hagyományos rendszerű központi rugóstag került. A küllős Alpina kerekek képesek belső nélküli gumikat hordani - az első felni 16,5, a hátsó 17 collos.
A gyártó tájékoztatása szerint júliusban indul a forgalmazása.