Jelenleg Dél-Kelet-Ázsia a legnagyobb motorpiac, és már régóta nem csak robogókat és kismotorokat adnak el arrafelé - egyre több, elsősorban nagymotorokban utazó gyártó nyit üzemet a régióban. Legutóbb a Harley-Davidson jelentett be egy Thaiföldi egységet, pár évvel korábban pedig a Ducati indította indította be ugyanott a gyáregységét.

A Baja révén a KTM is jelen volt Ázsiában, most azonban saját üzemet nyitnak, mégpedig a Fülöp-szigeteken, és onnan látják majd el a teljes dél-kelet-ázsiai piacot. A gyárat a helyi KTM importőrrel, az Adventure Cycle Philippines-szel közösen indítják be, a kapacitása akár évente 10 ezer motor is lehet.
Első körben négy utcai modell gyártását kezdik, a KTM 200 Duke, a KTM 390 Duke, a KTM RC 200 és a KTM RC 390 készül majd ott. A termelés évi 6000 darabbal indul, és kizárólag a környező országokba szállítanak majd, Kínát is beleértve, tehát a Fülöp-szigetekről nem küldenek vissza motort Európába. A tervek szerint még egy ötödik modellt is gyártani fognak a Fülöp-szigeteken - vélhetően egy kis Adventure-t.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A fájó bizonyéték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.