Nem fogják Európát elárasztani az olcsó KTM-ek

2017.06.16. 13:46

Jelenleg Dél-Kelet-Ázsia a legnagyobb motorpiac, és már régóta nem csak robogókat és kismotorokat adnak el arrafelé - egyre több, elsősorban nagymotorokban utazó gyártó nyit üzemet a régióban. Legutóbb a Harley-Davidson jelentett be egy Thaiföldi egységet, pár évvel korábban pedig a Ducati indította indította be ugyanott a gyáregységét.

A Baja révén a KTM is jelen volt Ázsiában, most azonban saját üzemet nyitnak, mégpedig a Fülöp-szigeteken, és onnan látják majd el a teljes dél-kelet-ázsiai piacot. A gyárat a helyi KTM importőrrel, az Adventure Cycle Philippines-szel közösen indítják be, a kapacitása akár évente 10 ezer motor is lehet.

Első körben négy utcai modell gyártását kezdik, a KTM 200 Duke, a KTM 390 Duke, a KTM RC 200 és a KTM RC 390 készül majd ott. A termelés évi 6000 darabbal indul, és kizárólag a környező országokba szállítanak majd, Kínát is beleértve, tehát a Fülöp-szigetekről nem küldenek vissza motort Európába. A tervek szerint még egy ötödik modellt is gyártani fognak a Fülöp-szigeteken  - vélhetően egy kis Adventure-t.

Az oldalról ajánljuk

A fájó bizonyéték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

A fájó bizonyéték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

3 órája
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21