Ha az alap Multistrada Enduro nem elég jó terepen

2017.06.21. 14:07

A Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro nem új modell, inkább egy felszereltségi szint: a matt homokszínű fényezés és az ülésbetét alapból látványos, de funkció szempontjából fontosabbak a Pirelli Scorpion Rally abroncsok, a Touratech-nél tervezett bukócső, a ledes ködfényszórók, az alacsonyabb szélvédő és a Termignoni kipufogó.

Ezeket leszámítva az Enduro Pro egy fullextrás Multistrada 1200 Enduro, amibe belepakolták a kanyar ABS-t, a kanyarfényszórót, a kipörgésgátlót, az üzemmódkapcsolót, a félaktív futóművet, az egykerék-gátlót és a hill-start controllt, illetve a műszerfallal összekapcsolható a mobiltelefon - ezt a Ducati DMS-nek, azaz Ducati Multimedia Systemnek hívja.

Az ezerkettes, változó szelepvezérléses V2-es 152 lóerőt ad le, ami elég dinamikusan tudja mozgatni az Enduro Pro 261 kilós menetkész tömegét.

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

tegnap, 11:36
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

13 órája