Ha az alap Multistrada Enduro nem elég jó terepen
A Ducati Multistrada 1200 Enduro Pro nem új modell, inkább egy felszereltségi szint: a matt homokszínű fényezés és az ülésbetét alapból látványos, de funkció szempontjából fontosabbak a Pirelli Scorpion Rally abroncsok, a Touratech-nél tervezett bukócső, a ledes ködfényszórók, az alacsonyabb szélvédő és a Termignoni kipufogó.

Ezeket leszámítva az Enduro Pro egy fullextrás Multistrada 1200 Enduro, amibe belepakolták a kanyar ABS-t, a kanyarfényszórót, a kipörgésgátlót, az üzemmódkapcsolót, a félaktív futóművet, az egykerék-gátlót és a hill-start controllt, illetve a műszerfallal összekapcsolható a mobiltelefon - ezt a Ducati DMS-nek, azaz Ducati Multimedia Systemnek hívja.
Az ezerkettes, változó szelepvezérléses V2-es 152 lóerőt ad le, ami elég dinamikusan tudja mozgatni az Enduro Pro 261 kilós menetkész tömegét.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.