Bár még kísérleti fázisban van a V4-es Ducati sportmotorja, már most kiderült néhány érdekesség. A frissen előkerült kémfotókat vizsgálva biztosra vehetjük, hogy a Ducati folytatja monocoque vázkoncepciót, vagyis hagyományos értelemben vett váz ennél sem lesz, minden elem a blokkhoz kapcsolódik - amit váznak tekinthetünk, az az első hengerfejhez kapcsolódó alumínium tag, ami tartja a fejidomot és az első futómű bekötési pontjaként is szolgál.

Az új, négyhengeres blokk kompaktabb, mint a korábbi V2, így jobban betolták a motor középpontja irányába - érdekes megoldás, biztosan megvolt az oka a mérnököknek, miért tolták ennyire hátra.
A kémfotókon látható idomok nagyon hasonlítanak a Panigaléra, valószínűleg csak a tesztelésnél használják az átfaragott régi idomokat, de az sem kizárt, hogy az új sportmotornak nem adnak radikálisan új formatervet.
A kipufogó megoldása is nagyon hasonlít arra, amit a Panigaléról már ismerünk, hasonlóan vezetik el a csöveket a blokk alá húzott dobig. Érdekes pletyka, hogy eleve úgy tervezik az ezres négyhengerest, hogy az utcai modellt 1200 köbcentiig is fel lehessen pumpálni.
A kémfotók felbukkanási sűrűségéből biztosnak látszik, hogy ősszel, a milánói EICMA-n láthatjuk a szériakész modellt.