Az eddigi legjobb kép a 750-es Royal Enfieldről
Két éve pattant ki a hír, hogy 750-es, soros kéthengeres modellen dolgozik a Royal Enfield, most pedig végre egészen jó képeket láthatunk. Az indiai rushlane.com hozta le a fotókat, amelyeken minden eddiginél alaposabban szemügyre vehetjük azt a modellt, amivel az Enfield az európai piacon robbantana.

A váz valószínűleg a Continental GT-ből származik, de nem egy az egyben emelték át, hanem a brit vázépítő-manufaktúra, a Harris előtte átdolgozta, hogy merevségben és kialakításában megfeleljen az erősebb és nehezebb blokkhoz - a Harrist még 2015-ben vásárolta fel az Enfield. És felhívnám a figyelmet: ez már ABS-es modell!
Az elmúlt két évben ez már a második új modellje az egyébként nagyon konzervatív módon fejlesztő Enfieldnél, és erről el is hisszük, hogy lesz helye a mi földrészünkön - ugyanezt a 410 köbcentis Himalayanról azért nem mondanánk el.
Európa is megkapja az olcsó endurót
A Royal Enfield az öreg kontinensre is elhozza a Himalayant. Tudják, amelyiknek a gyári videóban tört le a lábtartója.
A 750-es mellett valószínűleg dolgoznak egy harmadik újdonságon is - ugyanis nemrég úgy nyilatkoztak, hogy legalább három újdonságra lehet számítani a következő években.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.