192 lóerős, kétütemű V4-est a kétliteres amerikai V2-esért?

2017.07.11. 14:37

Két érdekes cég kötött megállapodást: a Suter az egyik leghíresebb európai versenymotor-fejlesztő cég, az Arch Motorcycles pedig a hollywoodi híresség, Keanu Reeves saját motormárkája. Az alkujuk lényege, hogy egymás importőrei lesznek az Atlanti-óceán két partján.

Arch KRGT-1
Arch KRGT-1

Tehát az Arch Motorcycles fogja Amerikát ellátni Suter MMX 500-zal, vagyis rajtuk keresztül lesz kapható a V4-es, 500-as, kétütemű versenymotor, ami 127 kilós száraz tömeg mellé 195 lóerőt tud - szénszálas idomokkal, csúcsminőségű fékkel és futóművel majdnem negyven millió forintba kerül, de hasonló tudású gép nincs a piacon, ha csak nem számoljuk az éppen eladó egykori GP500-as versenymotorokat.

Kapcsolódó
Ennyit simán megér, hogy a pályanapok királya legyél

Ennyit simán megér, hogy a pályanapok királya legyél

A Suter bemutatta az MMX 500-at. V4, két ütem, kőkemény MotoGP technika.

Ezzel párhuzamosan a Suter Industries elkezdi importálni és terjeszteni az Arch KRGT-1-et, illetve átdolgozzák úgy, hogy a motor megfeleljen az Euro4-es előírásoknak. A KRGT-1 némileg más tészta, mint a Suter MMX 500: 2032 köbcentis S&S V2-es hajtja, körülbelül 200 darab készül belőle, és mindegyiknél figyelembe veszik az egyedi igényeket - az ára is igényfüggő, de olyan 20 millióra lehet számítani.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36