A KTM idén frissíti az RC 390-et, mindössze minimális változtatásokról van szó: új ride-by-wire gázkar, más fék, oldalra szerelt kipufogó és csúszókuplung jelenti az újítást.

Az új elektronikus gázkarral állítólag finomabb lett a 373,2 köbcentis egyhengeres gázvétele és gyorsulása, illetve az új hangolással nem csak jobban megy, de kevesebbet is fogyaszt - valószínűleg nevetséges nüanszokról van szó, mert konkrét adatot nem közöltek.
A kipufogó módosítására az Euro4 miatt volt szükség, a korábban a blokk alá húzott dobot ezentúl hagyományos módon oldalra vezetik ki. Az első féket növelték, a korábbi 300 mm-es tárcsa helyett az új 390 RC-ken 320-as tárcsa található, amihez Brembo által fejlesztett négyduttyasús, radiálisan rögzített nyerget párosítottak.
A már eddig is meglévő Bosch ABS mellé az RC-be bekerült a KTM csúszókuplungja, ami heves visszaváltásoknál megakadályozza a hátsó kerék blokkolását. Ezek mellett állítható lett a fék- és a kuplungkar is, nagyobbak lettek a visszapillantó tükrök, valamint javítottak egy keveset az utas kényelmén.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.