Az Indian is beszállt a Bobber buliba
Magára valamit is adó vintage gyártó nem lehet meg bobber nélkül - a Triumph akkorát aratott a sajátjával, hogy az Indian sem maradhatott le. A napokban leplezték le a Scout Bobbert, aminek a forgalmazása még az év vége előtt beindul.
Elég merész lett a Triumph Bonneville Bobber
Kétszer is meg kell nézni, hogy kiderüljön, hol a trükk a vázban.

A modell az alap Scout technikáján alapul, a blokk ugyanaz az 1133 köbcentis vizes V2-es, a teljesítménye 95 lóerő, legnagyobb nyomatéka 97 Nm, az alumínium váz is azonos. A Bobber inkább külsőségekben különleges: rövid sárvédőket szereltek rá, 2,5 centit leültették, átvariálták az ülés-lábtartó-kormány háromszöget - az ülés egyszemélyes, a kormány lapos, a lábtartók 3,8 centivel hátrébb kerültek.
A ballonos gumik mellett új a fényszórókeret is, a tankra új Indian logó került, a burkolatokat visszavágták az agresszív külsőért - a tervezők szerint ez egy remek custom alap. A motor teletankolt tömege 255 kiló. Ára egyelőre nem közöltek.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.