Változó szelepvezérlést kapnak a BMW bokszerek
A hírek szerint a bajorok kéthengeres bokszerének a következő generációja már 1250 köbcentivel és változó szelepvezérléssel érkezik, vagyis az R 1200 GS, R 1200 R és az R 1200 RT a néhány éven belül bekövetkező modellváltással megkapja az új blokkot.

Ez a továbbfejlesztés már várható volt, gondoljunk csak az Alpha Racing hengerfejére, vagy ha még távolabbra nézünk, akkor látszik, hogy a vizes bokszert már eleve úgy tervezték, hogy alkalmas legyen változó szelepvezérléses átépítésre.
Bokszer BMW változó szelepvezérléssel
Néhány jel arra utal, hogy már eleve úgy fejlesztették ki az R 1200 GS blokkját, hogy lehetőség legyen változó szelepvezérlésesre alakítani.
A BMW-nek mindenesetre lépnie kell, ha nem akar lemaradni a konkurensektől: a KTM 160 lóerőnél tart a 1290 Super Adventure-rel, a Ducati pedig nemrég jelentette be a 1262 köbcentis Multistradát.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.