Az aktuális CB1000R lassan tíz éves motor, az összes konkurens már rég rommá elektronikázott, kiváló futóművel szerelt hyper-nakedeket kínál. Most úgy tűnik, a Honda ha jelentős késéssel is, de felveszi a kesztyűt, és leszedik az idomokat az új CBR1000RR-ről.
Az ujjamra csukták a mennyország kapuját
Egyik kezével ad az Isten, másikkal meg elvesz. A Honda tavaly beszüntette a CBR600RR gyártását, de kilenc év után végre van új ezres.

A pletykák szerint már ősszel, a milánói EICMA-n bemutatják az új CB1000R-t, ami az eddigi 130 helyett nagyjából 155 lovat tudna. Ha minden igaz, és tényleg az aktuális RR lenne az alapja, akkor adná magát, hogy belepakolják a teljes elektronikai rendszerét a naked változatba is, vagyis akár számíthatnánk a kifinomult és sok fokozatban állítható kipörgésgátlóra, wheelie kontrollra és opcionális gyorsváltóra - de sajnos valószínűbb, hogy egy egyszerűsített elektronikai pakkot adnak csak hozzá.
Kérdéses, hogy lesz-e belőle SP verzió, valamint az is, hogy a mára elfáradt Hornet-formaterv helyett mi következik. Nem kizárt, hogy az Africa Twin és az X-Adv formanyelvét viszik tovább, amit a római dizájnközpontban dolgoztak ki.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.