Annyira elterjedtek a klasszikus versenygépek, hogy megéri rájuk abroncsot gyártani

2017.09.20. 13:24

Egyre többen építenek klasszikus versenymotort, tehát young- vagy oldtimerből korhű pályagépet, amire viszont nehéz megfelelő gumit találni. A mostani sportgumik ugyanis jellemzően 17 collos átmérővel rendelkeznek, míg régen ennél nagyobb felniket tettek a sportgépek alá.

Bol-d-or-classic-metzeler-racetec-rr-tires-04

A Metzeler ezért elkészítette a Racetec RR abroncsukat 18 collos átmérővel, ami azt jelenti, hogy első gumiból készítettek 110/80-ZR18-ast, míg hátsóból két szélesség közül lehet választani: 150/65 ZR18 és 160/60-ZR18 áll rendelkezésre. A Racertec RR utcán is használható versenyabroncs, a gyártó leglágyabb, K1-es keverékéből készül.

metzeler-racetec-rr-tire-rear

Az oldalról ajánljuk

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

április 11., 15:13
Nyerj vasárnap, adj el hétfőn
  • Tesztek

Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9

Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.

április 13., 14:20
Guminyomás is lefújhat a dobogóról
  • Közélet

Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.

Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.

tegnap, 16:58
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
  • Hírek

Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?

Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.

tegnap, 15:47
MotoGP Katar - 2025.
  • Magazin

MotoGP Katar - 2025.

tegnap, 15:11