Annyira elterjedtek a klasszikus versenygépek, hogy megéri rájuk abroncsot gyártani
Egyre többen építenek klasszikus versenymotort, tehát young- vagy oldtimerből korhű pályagépet, amire viszont nehéz megfelelő gumit találni. A mostani sportgumik ugyanis jellemzően 17 collos átmérővel rendelkeznek, míg régen ennél nagyobb felniket tettek a sportgépek alá.

A Metzeler ezért elkészítette a Racetec RR abroncsukat 18 collos átmérővel, ami azt jelenti, hogy első gumiból készítettek 110/80-ZR18-ast, míg hátsóból két szélesség közül lehet választani: 150/65 ZR18 és 160/60-ZR18 áll rendelkezésre. A Racertec RR utcán is használható versenyabroncs, a gyártó leglágyabb, K1-es keverékéből készül.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Közélet
Guminyomás is lefújhat a dobogórólMotoGP Katar – 2025.
Vinales megszívta Katarban, Jorge Martín visszatért, de ismét zakózott, Marc Márquez törött motorral is óriásit ment. MotoGP összefoglaló.
- Hírek
Mi ez a pusztító CGI videó az R 1300 R-hez?
Az R 1300 R természetesen erősebb és mindenebb elődjénél. Könnyebbnek mondjuk nem könnyebb.