Fordítva tették fel a hengerfejet, de így lett jó

2017.09.26. 13:32

A Yamaha leleplezte az új WR250F-et és WR450F-et, a 2018-as modellekben közös, hogy mind a kettőre fordítva felszerelt henger, vagyis a kipufogószelepek hátrafelé néznek - ettől a Yamaha szerint hatékonyabb a töltéscsere. Az új hengerfejnek köszönhetően javult a teljesítmény a felső fordulatszám-tartományban - és hogy lent és középen se legyen vitaminhiány, újak a vezérműtengelyek és a szeleprugók.

Nem csak a blokkot fejlesztették, hanem a vázat és a futóművet is - elvégre a nagyobb teljesítmény csak akkor ér valamit, ha át lehet vinni a talajra. A 250-es váza ezért megegyezik a YZ250F krosszmotoréval, a súlycsökkentés jegyében pedig megszabadultak a berúgókartól.

A WR450 kevesebbet változott - itt az ECU és a futómű lesz új, valamint szintén leszámolnak a berúgókarral. Mindkét modell új grafikát és kék felniket kap. A hírek szerint októbertől lesznek elérhetőek.