Pár hete jelentette be a Loncin, hogy ötszázas modellkínálatot építenek soros kéthengeres blokk köré - és most itt is van az eredmény. Ez a kéthengeres blokk külsőre és adatokban is megegyezik a Honda CB500-éval, és már korábban láthattuk a leginkább egy emlékezetből rajzolt Ducati Multistradára emlékeztető Motrac MG500-ban.

A kínai CIMA motorkiállításon bemutatott Loncin HR7 47 lóerőt tud 8500-nál és 43 Nm-t 7000-nél - ezek pontosan megfelelnek a Honda CB500-nak, ahogyan a 471 köbcenti is. Az nem világos, hogy a Loncin licensz alapján gyártja, vagy csak simán lemásolták.
A HR7 váza is emlékeztet a CB500-éra, ugyanúgy acélcsövekből áll, a vonalai is hasonlóak, de a hozzácsavarozott alkatrészeket igyekeztek vonzóbbra formálni - például acél zártszelvény helyett öntött alumínium lengővillát használtak, illetve az első villa is fordított. Végül a Loncin 195 kiló (a Honda 190), a tengelytávja 1450 mm (Honda: 1410).
Bár nem tudni, hogy tervezik-e Európába hozni, de az ABS-t és az oldalsó fényvisszaverőket elnézve ez lehet a cél.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.