A Triumph ráment a custom vonalra
A Triumph tegnap megtartott a gyár látogatóközpontjának a nyitóbuliját - a közönségnek november egytől lesz látogatható -, de ami ennél is érdekesebb, két új modellt is bemutattak.

Az egyik a Triump Bonneville Bobber Black, ami a nevéhez hűen kellően fekete: a kipufogót, a lábtartókat, a blokköntvényt átfestették, illetve dupla első tárcsaféket kapott Brembo nyergekkel. Kisebb lett az első kerék is, az alapmodell 17 collos felnije helyett 16-osat építettek be, és az abroncs is szélesebb lett. Ezeken felül a ledes fényszóró és a tempomat az újdonság.
A másik meglepetés a Speedmaster volt, mely alapjait tekintve szintén a Bobberre épül - a váz és a blokk például azonos, a körítés viszont más: ezen van utasülés és kapaszkodó. Elöl dupla tárcsafék és Brembo fékek biztosítják a megálláshoz szükséges fékerőt, illetve új az első villa, 41 mm-es belsőcső-átmérővel és 90 mm-es rugóuttal veszi fel az úthibákat - az ülés alá épített központi rugóstag rugóútja 73 mm. Az elektronikai csomag megegyezik a Bobber Black-kel, vagyis kipörgésgátló, üzemmód-kapcsoló és tempomat jár hozzá, valamint szintén a ledes a fényszórója.
A Speedmaster tankja 12 literes, ami nagynak éppen nem nevezhető, de azért kétszáz kilométernél hosszabb etapokra is lehet tervezni vele. A leendő vevőknek vaskos kiegészítő-katalógus áll majd a rendelkezésükre, hogy saját magukra szabják a motorjukat - két példát is mutattak, az egyikre egy úgynevezett Highway Kitet tettek, magas szélvédővel, komfort üléssel, oldaltáskákkal, így téve túrássá, a másik pedig egy vagányabb kivitel - ezt Maverick Kitnek nevezték - fekete kipufogóval, laposabb kormánnyal, egyszemélyes üléssel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.