Most ősszel mutatja be a KTM a 790 Duke-ot, melynek a legfőbb feladata odavágni a középkategória legsportosabb modelljeinek, például Yamaha MT-09-nek és a Street Triple-nek. A soros kéthengeres, 799 köbcentis blokk 105 lóerőt tud 9500-nál és a 86 Nm-t ad le 8000-nél.

A teletankolt tömege 179 kiló, tehát elképesztően könnyű lesz, de ami ennél is meglepőbb, alap lesz a teljes, mindent tudó elektronikai csomag: 10 fokozatban állítható kipörgésgátló, kanyar ABS supermoto móddal, üzemmódkapcsoló.
A kuplung bovdenes működtetésű lesz, de legalább csúszókuplungot működtetünk a dróton keresztül - kemény visszaváltásoknál sem áll majd keresztbe. Ezen felül lesz hozzá gyorsváltó is.
Mivel már az alapmodellbe belepakolnak mindent, nem lesz R változat - mármint elsőre, aztán valószínűleg az első ráncfelvarrásnál el fogják készíteni azt is, kicsit több lóerővel és komolyabb futóművel.
Ezek a mostani hírek némileg ellentmondanak annak, amit legutóbb hallottunk, miszerint az alapváltozat 97 lóerős lesz, az R pedig 115.
Két változat lesz a KTM 790 Duke-ból
És drága lesz - a Triumph Street Triple árszintjét célozták meg.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.