A Honda 2018-ra frissítette a CB1300 és a CB400 mindkét változatát, tehát a naked Super Fourokat és a félidomos Super Bol d'Orokat. Mindkét modell ismert nálunk, noha már egyiket sem kapni, mindkettőt kivezették az európai piacról, és kizárólag Japánban kaphatók.
A CB400 teljesítményét 52 lóerőről 55-re húzták fel, míg a CB1300-at 99-ről 109-re tuningolták. Mindkét modell új kipufogót és futómű-beállításokat kapott. Ezen felül a CB1300-at elláttak csúszókuplunggal, illetve módosítottak az első féknyergeken.
Megjelenésükben a Super Four, azaz naked változatok fejlődtek érdemben, azokra ledes fényszórók kerültek - meglepő újítás, hiszen teljesen új modelleken is csak az elmúlt években jelent meg nagy szériában ez a megoldás.
Az egész frissítésre valójában a japán emissziós törvények módosítása miatt volt szükség - ezek idén szeptemberben léptek hatályba, és ez a két modell csak módosítás után tudta teljesíteni őket. Érdekesség, hogy az új japán szabályok meglepő hasonlóságot mutatnak az Euro4-gyel, tehát elméletben nincs akadálya, hogy a Honda elkészítse az európai homologizációját ezeknek a típusoknak, aztán hozzanak is belőlük - ez viszont csak elméleti fejtegetés, ilyen irányú szándékról még nem nyilatkoztak.