A Yamaha tényleg megcsinálta a háromkerekű motort

2017.10.25. 16:03

Mielőtt félreértés lenne: ez nem tanulmány, ez széria. 2018-tól jön Niken néven, és lényegében ugyanaz, mint a három évvel ezelőtti MWT-9 tanulmány. Az alapot az MT-09 adja a 847 köbcentis háromhengeres blokkjával, amelyből a legvadabb 115 lóerő tör elő, amit valaha tapasztaltam.

Kapcsolódó
Nem áprilisi tréfa volt a háromkerekű MT-09

Nem áprilisi tréfa volt a háromkerekű MT-09

Ha nem tévedek orbitálisat, a Yamaha nemsokára bemutatja a MWT-9 szériaváltozatát.

Érdemi információkat nem közöltek a típusról, azokra még két hetet várni kell, ugyanis az EICMA-ra tervezik a részletes prezentációt, most csak előre biztosítottak mindenkit, hogy ők a legbátrabbak a motoros piacon.

A három kerékből az első kettő 15 collos, az egy darab hátsónál valószínűleg megtartották a 17-es méretet. A gyári kommunikáció szerint azért építették meg, mert így változó tapadású úton is nagyon biztonságosan lehet menni, sokkal jobb az első tapadás.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

április 5., 11:21
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

tegnap, 10:10
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36