Mielőtt félreértés lenne: ez nem tanulmány, ez széria. 2018-tól jön Niken néven, és lényegében ugyanaz, mint a három évvel ezelőtti MWT-9 tanulmány. Az alapot az MT-09 adja a 847 köbcentis háromhengeres blokkjával, amelyből a legvadabb 115 lóerő tör elő, amit valaha tapasztaltam.
Nem áprilisi tréfa volt a háromkerekű MT-09
Ha nem tévedek orbitálisat, a Yamaha nemsokára bemutatja a MWT-9 szériaváltozatát.
Érdemi információkat nem közöltek a típusról, azokra még két hetet várni kell, ugyanis az EICMA-ra tervezik a részletes prezentációt, most csak előre biztosítottak mindenkit, hogy ők a legbátrabbak a motoros piacon.
A három kerékből az első kettő 15 collos, az egy darab hátsónál valószínűleg megtartották a 17-es méretet. A gyári kommunikáció szerint azért építették meg, mert így változó tapadású úton is nagyon biztonságosan lehet menni, sokkal jobb az első tapadás.