Mielőtt félreértés lenne: ez nem tanulmány, ez széria. 2018-tól jön Niken néven, és lényegében ugyanaz, mint a három évvel ezelőtti MWT-9 tanulmány. Az alapot az MT-09 adja a 847 köbcentis háromhengeres blokkjával, amelyből a legvadabb 115 lóerő tör elő, amit valaha tapasztaltam.
Nem áprilisi tréfa volt a háromkerekű MT-09
Ha nem tévedek orbitálisat, a Yamaha nemsokára bemutatja a MWT-9 szériaváltozatát.

Érdemi információkat nem közöltek a típusról, azokra még két hetet várni kell, ugyanis az EICMA-ra tervezik a részletes prezentációt, most csak előre biztosítottak mindenkit, hogy ők a legbátrabbak a motoros piacon.
A három kerékből az első kettő 15 collos, az egy darab hátsónál valószínűleg megtartották a 17-es méretet. A gyári kommunikáció szerint azért építették meg, mert így változó tapadású úton is nagyon biztonságosan lehet menni, sokkal jobb az első tapadás.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.