A forma nem meglepő, hiszen már hetekkel ezelőtt kiszivárgott minden a típusról, ettől függetlenül az új Honda Gold Wing tartogat még néhány újdonságot.

Ilyen meglepő újítás a duplakuplungos DCT harmadik generációja, amely már hét fokozottal rendelkezik, ami alacsonyabb fogyasztást és jobb gyorsítást biztosít.
A blokk továbbra is egy 1800 köbcentis, hathengeres bokszer, immár hengerenként négy szeleppel, elektronikus gázkarral és négyfokozatú üzemmódkapcsolóval.
Teljesen új az alumínium hídváz, a kétlengőkaros első futómű és az egykarú hátsó villa - rugózás pedig elektronikus állítást kapott. Ezeken kívül bevezetik a Hill Start Assistot, amely emelkedőn induláskor rövid ideig a hátsó fékkel megfogja a motort.
Az új Gold Wing mellett elkészült az új F6B is, amely műszakilag azonos, a fő különbség a két modell között, hogy az F6B alacsony szélvédővel és topcase nélkül érkezik.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.