A forma nem meglepő, hiszen már hetekkel ezelőtt kiszivárgott minden a típusról, ettől függetlenül az új Honda Gold Wing tartogat még néhány újdonságot.
Ilyen meglepő újítás a duplakuplungos DCT harmadik generációja, amely már hét fokozottal rendelkezik, ami alacsonyabb fogyasztást és jobb gyorsítást biztosít.
A blokk továbbra is egy 1800 köbcentis, hathengeres bokszer, immár hengerenként négy szeleppel, elektronikus gázkarral és négyfokozatú üzemmódkapcsolóval.
Teljesen új az alumínium hídváz, a kétlengőkaros első futómű és az egykarú hátsó villa - rugózás pedig elektronikus állítást kapott. Ezeken kívül bevezetik a Hill Start Assistot, amely emelkedőn induláskor rövid ideig a hátsó fékkel megfogja a motort.
Az új Gold Wing mellett elkészült az új F6B is, amely műszakilag azonos, a fő különbség a két modell között, hogy az F6B alacsony szélvédővel és topcase nélkül érkezik.