Elkészült az Africa Twin hardcore változata
A Honda tegnap bemutatta az Africa Twin hardcore világjáró változatát, a rendkívül hosszú nevű Africa Twin Adventure Sports-ot. A 2018-as modellfrissítést az alapmodellhez hasonlóan ez is megkapta, tehát az új lábtartókat, az új műszerfalat, a három gyújtástérképet tartalmazó üzemmódkapcsolót, a hétfokozatú kipörgésgátlót, az átdolgozott kipufogót és a líthiumos akkumulátort az alap és az Advenutre Sports modelleken egyaránt megtalálni. Ezeken felül a 2018-as modelleknél belenyúltak az airbox-ba és a blokkba is - az előbbi a középfordulati reakcióknak tesz jót, az utóbbira pedig a könnyebb kiegyensúlyozótengely miatt volt szükség.
A Honda megdöbbentő dobása
Olyan legendát folytatnak most a japánok, amellyel csak nagyot bukni vagy nagyot nyerni lehet. Mit gondolnak, melyik sikerült?

Az Adventure Sports újdonsága a 24 literes tank (az alapmodellé 18,7 l) és a magasabb futómű, amely javít a szabad magasságon. Ezen felül jár hozzá egy teljes védőcsomag, masszív haspáncéllal, bukókerettel és kézvédővel. Az ülés is más, illetve a fűthető markolat alapáron jár hozzá. A duplakuplungos DCT váltó továbbra is extralistás tétel. A motor teljesítménye 94 lóerő, a legnagyobb nyomatéka 99 Nm - a menetkész tömeg pedig 243 kiló.
A 2018-as modellévre az 1988-ban bemutatott XRV650 emlékére bevezetnek egy évfordulós tricolor fényezést is, ez látható a képeken, és kimondottan jól áll az Africa Twinnek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.