A Honda MSX125-ről nem tudom, hogy miért és kinek építették, és valószínűleg az egész európai piac így van vele: az ős-Monkey hiába hatalmas kultusztárgy, de a modern változatával nem tudott mit kezdeni a közönség. A Honda vette a lapot, és idén előálltak egy retró Monkey-tanulmánnyal.
Szóljatok a köpcösnek!
A térdemig ér és a csajok imádják: a Honda apró szépsége tündéri, csak nem jó vele messzire menni.

Az alapok egyértelműen az MSX-ből jönnek, a körítés viszont hibátlan retró, megvan a kerek lámpa, a tankra ráfutó ülés, a vicces, scrambler-paródia kipufogó, de közben nincsenek elrejtve a modern részletek, például a ledes fényszóró és a fordított teleszkópvilla.
Ha esetleg gyártani is kezdik, nem hiszem, hogy még egyszer nekifutnak vele az európai piacnak, pedig nyugaton erre azért lenne kereslet.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.