Nem láttuk jönni: itt az új Honda CB1000R
A Honda Neo Sports Café tanulmány felemás érzéseket ébresztett: a dizájn tetszett, modern és letisztult formáival felkeltette az érdeklődést, de nagyon úgy tűnt, hogy egyszeri tanulmány marad csak. Erre itt a széria változat, ami nem más, mint a 2018-as CB1000R.
Modern café racer Honda módra
Bemutatták a Neo Sports Café tanulmányt.

Az új ezres naked bike alapján egyértelmű, hogy a Honda továbbra is kimarad a hypernakedek párbajából. Az alapok a CBR1000RR-ből származnak, de teljesítményt erősen visszafogták - a 145 lóerő így sem kevés, közel 20-szal több, mint amit az előző CB1000R tudott. A nyomatéka 104 Nm, amely szintén tisztességes, de hiányzik belőle az a fajta agresszivitás, amely például az MT-10-et, a 1290 Super Duke R-t vagy az Aprilia Tuono V4 1100-at jellemzi.
A legdurvább motor
Átrendezi a belső szerveket, lerúgja a csillagos eget, ez egyszerűen őrület.
Egy ilyen motornál ma már alap a kipörgésgátló, amely szintén a 1000RR-ből származik, itt három üzemmód közül lehet választani - valószínűleg egy eső, egy utcai és egy sport közül. A gyorsváltó extralistás tétel lesz. A váz és a futómű teljesen új, az első villa a Showa szeparált csillapítású Big Piston Forkja (SFF-BP), hátra pedig egy teljesen állítható Showa gátló került.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.