Rendesen megfésülték a Tigriseket

2017.11.07. 11:04 Módosítva: 2017.11.07. 11:04

A Triumph óvatosan frissíti 2018-ra a Tiger vonalat. A 800-asok változtatásai nem látványosan, de attól még ez a ráncfelvarrás túlmutat az új szín + kicsit élesebb idomok szinten. A blokk ugyan nem változik, ahogyan a 95 lóerős teljesítmény sem, de rövidebb lett az egyes fokozat, illetve az elektronika hangolásának köszönhetően közvetlenebbül reagál a háromhengeres. Átdolgozták a kipufogót is, illetve az öt fokozatban állítható szélvédő is új.

Elektronika szinten újdonság az Off Road Pro üzemmód, amely csak az XC modellekhez jár - ezzel kilőhetőek a különböző segédrendszerek, melyek extrém terepezésnél hátráltatnák a gyakorlott sofőröket. Ezeken felül új a ledes fényszóró, finoman átszabták a műanyag elemeket, illetve felszerelték rá a Street Triple 765-ből is ismert TFT műszerfalat. A kezelőszerveken is módosítottak, a kormányra egy kis joystick került, amellyel a menüben lehet navigálni - ez is a Street Triple-ből származik. A sok elektronikai módosítás mellett szemmel látható, mechanikai elemeket is lecseréltek - ilyenek az első féknyergek, melyek 2018-tól a Brembótól érkeznek.

Kapcsolódó
Álmodni is csak félve mertem róla

Álmodni is csak félve mertem róla

Nincs olyan, hogy legjobb motor. De ha mégis, akkor ez az.

Hasonló frissítésen esett át a Tiger 1200 család is - vegyük észre a névváltást, már nem Tiger Explorernek hívják. Egyfelől ott van a 10 kilós súlycsökkentés, ami igazán ráfért a típusra, illetve ezen felül 100 további apró fejlesztést vittek be. Ilyen az új TFT műszerfal, a le- és felfelé is működő gyorsváltó, a kulcs nélküli indítás, a ledes világítás, a kanyarfény, a frissített tempomat, és az átdolgozott, gombbal állítható szélvédő. Ezen felül a Tiger 1200-ba is bekerül a kanyar-ABS és az Off Road Pro mód.

A 800-as és a 1200-as Tigerből egyaránt hat-hat különböző változat készül, két közúti és négy offroad modell.

Az oldalról ajánljuk

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világába
  • Tesztek

Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM

Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.

tegnap, 11:21
Rágyúrt a BMW a G-pontra
  • Hírek

Rágyúrt a BMW a G-pontra

Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.

április 1., 09:45
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
  • Hírek

Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph

Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.

április 2., 14:23
Neked ajánlott