Egylőre csak tanulmány a 700-as Ténéré
A tavaly bemutatott Yamaha T7 tanulmány után idén lelkesen vártuk az MT-07 alapokra épített keményvonalas túraenduró szériaváltozatát, de csak egy újabb tanulmányt kaptunk - a Yamaha Ténéré 700 World Raid-et.

Csalódottság ide vagy oda, ez már eléggé hasonlít egy szériakész motorra - az a gyanúnk, hogy ez konkrétan a fejlesztés egyik stádiuma, amit megmutatnak a közönségnek is.
Sok újdonságot nem tudtunk meg a motorról, azt látjuk, hogy az MT-07 kéthengeres blokkját építették bele, az első villa fordított, a rugóutak pedig lényegesen hosszabbak, mint a Tracer 700-é. Elöl 21-es, hátul 18-as küllős kerék látható, melyekre bütykös gumikat húztak, a motor formaterve pedig sokat merít a Dakar versenymotorokból. Új a lengővilla is, valószínűleg hosszabb, mint az utcai modelleké, és ezzel együtt a motor tengelytávja is nőtt.
Hívhatjuk-e középszerűnek Matuska Szilvesztert?
Mi marad egy középsúlyú hőbörgőből, ha túramotort készítenek belőle?
Remélem, egy év múlva már a gyártásra kész Ténéré 700-ról írhatok.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.