Az ultra-luxus C 650 GT és a luxus-sport C 650 Sport után egy ligával lejjebb játszó robogót is bemutattak, a C 400 X-et. Nem csak köbcentiben és teljesítményben mentek le, hanem kiterjedésben is, a batár díványok után a C 400 egy teljesen élhető méretű, logikus közlekedési eszköznek tűnik.
A főnök robogója
Süt róla, hogy drága, olyat lép, mint az állat, a futómű meg nem baj: a főnök házához úgyis tüköraszfalt vezet.

A váz acélcsövekből készül, az új fejlesztésű egyhengeres blokk pedig 350 köbcentis, 34 lóerős teljesítménnyel és 34 Nm nyomatékkal. Mindehhez 204 kilós menetkész tömeg tartozik, a végsebessége 138 km/h.
A hagyományos első teleszkópvilla belsőcső-átmérője 35 milliméter, hátra két darab rugóstagot szereltek. A robogót elöl két darab 265 milliméteres féktárcsa lassítja, melyekbe radiálisan rögzített négydugattyús nyergek marnak. A biztonságról kipörgésgátló és ABS gondoskodik.
A fényszórók ledesek, a műszerfal pedig egy 6,5 collos színes TFT kijelző.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.