Valószínűleg ez most a legjobb széria futómű
A Kawasaki az EICMA-n leplezte le a Ninja ZX10-R SE-t, a világbajnok sportmotorjuk továbbfejlesztett változatát. A két betű egy új futóművet és egy fényezést jelöl.

Az SE alapját a homologizációs ZX-10RR adja, tehát az SE-nek is külső gáztartályos teleszkópvillája van, a felnijei pedig a kovácsolt alumíniumból készültek. Az RR és az SE között a legfőbb különbség, hogy az új modell a Showa elektronikus állítású félaktív futóművét kapta, mely egyedüliként beépített elmozdulásszenzorral rendelkezik, tehát lényegében azonnal és folyamatosan tudja módosítani a csillapítást - ráadásul minden eddiginél pontosabban.
Keresd meg a két különbséget az idei és a 2018-as ZX-10RR között
Az év modellfrissítése :D:D:D
A futóműnek vannak előre programozott szettingjei, egy utcai, egy pálya és egy szabadon konfigurálható, melyben 15 fokozatban állítható a rúgóelőfeszítés és a csillapítás.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.