GSX-R1000 újdonságok a fényezőüzemből
A Suzuki GSX-R1000 jól startolt, első évében behúzott Michael Dunloppal egy Man TT győzelmet - a motor jó, a mi tesztünkön is szépen muzsikált, a gyártó sem gondolja, hogy nagyon módosítani kéne rajta, így 2018-ra mindössze két új színt adnak hozzá.
Vallásháború térdepelve
Csak ránézésre világi probléma, hogy a Suzuki vagy a Honda új sportmotorja a nagyobb király.

Az egyik egy fehér alapon kék csíkos séma, amely ugyanúgy rendelhető lesz a GSX-R1000R-hez is, annyi különbséggel, hogy a plusz egy R-betűvel ellátott csúcsmodell telószárát is kékre eloxálják.
A másik új szín a fekete, amely az alapváltozaton kék dekort kap, míg az R-es fekete-szürke lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.