A CF Moto egyre bátrabb bringákat mutat be, most például beígérték a V.02-NK tanulmány szériaváltozatát. A tanulmányt nemrég mutatták be Kínában, és ugyan keveset tudni róla, látványosan nagy előrelépés lesz a CF Moto számára, ha valóban árulni kezdik. Eddig főleg hitvány ER-6 másolatokkal és azok átidomozásával létrehozott rettenetekkel voltak jelen az európai piacon, ebbe viszont egy rendes blokkot építettek, a KTM-től származó RC8-at. Azt viszont nem tudni, hogy az RC8 melyik generációját, tehát 1000-től 1300 köbcentiig bármi lehet.
Milyen a kínai túramotor?
Bátran másolja a japán és német túramotorokat, de nem véletlenül kerül csak harmadannyiba.
Mivel a modellről csak hitvány képeket adtak ki, nagyon nehéz a részletekről nyilatkozni. Látszik az egykarú lengővilla, mely a KTM-mel való közös munka eredménye is lehet, a vízhűtőt Britten-stílusban az ülés alá rejtették, a menetszelet pedig két légbeömlő vezeti a radiátorokra.
Az utolsó romantikus motor, ami megverte a világot
Érdemes rá odafigyelni, mert a Britten V1000-hez hasonló soha nem lesz. És a logika szerint ez sem létezhetett volna.
A váz részben acélcsövekből álló térhálós szerkezet, részben pedig alumíniumöntvény, a forma mögött pedig sokan a KTM-eket is rajzoló Kiska dizájnstudiót sejtik.
A tanulmányon rengeteg olyan részlet van, amelyek egészen biztosan nem kerülnek fel a szériamodellre, ilyenek például a szénszálas féktárcsák, melyek nem tűnnek közúti használatra alkalmasnak, illetve a Brembo monoblok féknyergek és az Öhlins futómű is jó eséllyel le fog morzsolódni - pedig éppen ezek a minőségi, európai alkatrészek emelnék a többi kínai jármű fölé.