A tavaly októberben, Tokióban mutatta be a Honda a Cross Cub 110 tanulmányt, most pedig elkészült a szériaváltozat 50 és 110 köbcentivel. Kizárólag belpiacon fogják forgalmazni, ami nagy kár, mert a Cross Cub betyárul néz ki.

Az alap ismert, egy sima Super Cub, amelyet endurós és haszongépjárműves elemekkel ütöttek fel - jó az első sárvédő, a mélyebbre szerelt, ráccsal védett első lámpa is adja, valamint a masszív rugóstag és a kipufogó is szép. A 110 köbcentis változaton ráadásul 17-es kerekek vannak.
Bár eddig a Honda nem adta jelét, hogy a Super Cubot vagy a Cross Cubot Európába hoznák, azt tudni, hogy tudják az Euro4-es normát, ugyanúgy, mint a tavalyi 125-ös Monkey-tanulmány, tehát elméletileg benne van, hogy itt is beindítják a forgalmazást.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.