Ilyen a túraendurósított scrambler
A Desert Sled a Ducati Scrambler családon belül a terepes vonalat képviseli, elöl-hátul 200 milliméteres rugóúttal és 19-es első kerékkel már át tud menni árkon-bokron. Erre emel rá az Earle Motors tanulmánya, az Adv Alaska, amellyel a Desert Sledből egyenesen túraendurót építettek.
Nem tudsz dönteni a stílusok között? Akkor ez a te géped!
Kicsit viccesen hangzik, ha egy motor nevében egyszerre szerepel a scrambler és a café racer.
Nehéz lenne kiemelni a leglátványosabb változtatást, szerkezetileg mindenképpen a 21-es első kerék a leghangsúlyosabb módosítás, de a rali-stílusú műszertorony mellett is nehéz elmenni szó nélkül. A tank 21 literesre nőtt, amellyel már benzint csepészni is lehet, átszabták az ülést, magasabbra hozták a gyárilag mélyen futó kipufogót. A csomagtartókra is odafigyeltek, két oldalsó táska mellett a tankra is kerültek rögzítési pontok.
A motorból eddig egyetlen darab készült, amit a portlandi One Moto Show-n állítanak ki.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Európába jön a világ legkirályabb motorversenye
A BMW vagy a Harley-Davidson baggere a gyorsabb versenypályán? Bizony, érkezik a King of the Baggers európai változata!
- Hírek
Ennél esetlenebb csúnyaságot ma nem fogsz látni
Van, aki szerint ízlésről nem vitatkozunk. Ezen nem is fogunk: ez viccesen csúnya.