Elektromos triálmotort mutatott be a Yamaha
Csak néhány napja annak, hogy a Yamaha levédette a TY-E nevet, és máris leleplezték a villanyos triálgépüket. Egyelőre csak a Trial-E kupában induláshoz hozták létre, tehát nem megvásárolható típus - most még.

A TY-E kefe nélküli villanymotorja magas fordulatra képes, a nyomatéka pedig szinte nulláról egyenletesen magas, így különösen alkalmas a triálmutatványokra - amikor a KTM E-XC-t próbáltam, már akkor feltűnt, hogy a villanymotorral mennyire könnyűek a alacsony sebességű precíziós manőverek.
Az erdész sem vág pofán
Én még akkora nyavalygással nem találkoztam, mint amit a felnőtt férfiak a villanymotorok kapcsán elő tudnak adni.
A váz szénszálas műanyagból készült, az áramot pedig líthium akkumulátorok tárolják, így sikerüklt a TY-E súlyát 70 kiló alatt tartani. A típus idén debütál a kétfordulós Trial-E kupában, először Franciaországban vetik be július közepén, majd Belgiumban lesz látható július 20-21-én, a pilóta pedig a Yamaha gyári versenyzője, Kenichi Kuroyama lesz.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Nyerj vasárnap, adj el hétfőnTeszt: Yamaha YZF-R9
Yamaha R9: nem feltétlenül szükséges kétszáz lőerő ahhoz, hogy jól érezd magad.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.