Kawasaki Z900RS kompresszorral? KÉNE!
Még mielőtt a Kawasaki bemutatta a Z900RS-t, egy-egy előszériás modellt szétdobott a három legnagyobb japán motorépítő között - ezt hívták Beyond Z projektnek. Az egyik közülük a Doremi volt - az ő CB1100RS átalakító kitjükről már volt szó - és a Z900RS-hez is jó érzékkel nyúltak. Nem csak azért, mert Wes Cooley Z1-esét idézték meg részleteiben, amellyel a hetvenes években büntette az amerikai superbike bajnokságot, hanem mert megfejelték egy kompresszorral is.
Nagyon adja az ívet a Kawasaki új retrógépe
Jó ízléssel adagolja a hetvenes évek hangulatát a Z900RS.

Z900RS MkII-nek keresztelték a motort, amelybe a feltöltésen kívül is beletúrtak, még ha elsőre nem is feltűnőek a változtatások. Saját maguk építette tankot tettek rá, lecserélték az ülést, az oldalsó idomokat, a kipufogót egy autentikus négy a négybe rendszerre cserélték, és a klasszikusabb arányok miatt 18-as Morris Mag felniket tettek alá. Az MS Sailing kompresszorral pedig a teljesítmény 150 lóerőre nőtt.
Mivel a Doremi első sorban custom alkatrészek árusításából él, a Z900RS MkII is összevásárolható tőlük darabokban (kivéve a kompresszort) - elég drága történet, csak a kipufogóért 650 ezret kérnek, a teljes kit pedig kb. kétmillió forint. És ugye éppen a kompresszor hiányzik belőle...
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.