Kawasaki Z900RS kompresszorral? KÉNE!

2018.04.05. 11:59

Még mielőtt a Kawasaki bemutatta a Z900RS-t, egy-egy előszériás modellt szétdobott a három legnagyobb japán motorépítő között - ezt hívták Beyond Z projektnek. Az egyik közülük a Doremi volt - az ő CB1100RS átalakító kitjükről már volt szó - és a Z900RS-hez is jó érzékkel nyúltak. Nem csak azért, mert Wes Cooley Z1-esét idézték meg részleteiben, amellyel a hetvenes években büntette az amerikai superbike bajnokságot, hanem mert megfejelték egy kompresszorral is.

Z900RS MkII-nek keresztelték a motort, amelybe a feltöltésen kívül is beletúrtak, még ha elsőre nem is feltűnőek a változtatások. Saját maguk építette tankot tettek rá, lecserélték az ülést, az oldalsó idomokat, a kipufogót egy autentikus négy a négybe rendszerre cserélték, és a klasszikusabb arányok miatt 18-as Morris Mag felniket tettek alá. Az MS Sailing kompresszorral pedig a teljesítmény 150 lóerőre nőtt.

Mivel a Doremi első sorban custom alkatrészek árusításából él, a Z900RS MkII is összevásárolható tőlük darabokban (kivéve a kompresszort) - elég drága történet, csak a kipufogóért 650 ezret kérnek, a teljes kit pedig kb. kétmillió forint. És ugye éppen a kompresszor hiányzik belőle...

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalbike, és ettől mi éhen halunk.

A TB olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TB-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.