A BMW elkészítette a tömeggyártásra kész karbon lengővillát
A BMW készített már karbon vázat és karbon kereket, mégpedig a HP4 Race-hez, ám a lengővilla azon még alumínium volt, most viszont ezt is megoldották szénszálból. A bemutatott alkatrész különlegessége, hogy nem kézműves termék, mint a Ducati 1299 Superleggera esetében, hanem nagyszériás sorozatgyártásra kész darabról van szó.
Elkészült minden idők legdurvább BMW sportmotorja
A BMW HP4 Race konkrétan versenymotor, olyan megoldásokkal, amilyet a Superbike világbajnokságon sem látni.

A BMW a karbonelemek sorozatgyártásában az i3-mal és az i8-cal már ért el fontos áttörést, vagyis gépesíteni tudták az eddig rengeteg kézimunkát igénylő folyamatot. A tömegtermelés persze csak elméleti - a BMW Motorradnál egyébként napi 200 motor felett beszélnek tömeggyártásról - ugyanis hogy ez valóban működjön, hatalmas beruházásra lenne szükséges, így a tervek szerinte először évente pár ezer darabos kapacitással számolnak.
Ha bejutottál, nyertél
A nyolcas szám a BMW-nél mindig is az elmebajt jelentette. Új szintre emelték.
A nagyszériás gyártás lehetősége viszont előrevetíti, hogy a jelenleg gyűjtői mesterművek kiváltságát jelentő technológia leszivárog a hétköznapi modellekbe.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.