Confederate: bezárták, aztán mégis megy tovább
Még mielőtt belemennénk a részletekbe, ha nem olvastad volna a Confederate Wraith B120-ról szóló tesztet, most azonnal pótold be. Megvolt? Akkor jöhet a többi.
Ha van pénzed, lázadhatsz
Ennyiért kapunk három Swiftet meg ráadásnak egy Hayabusát. Kell a francnak, a Wraith az igazi!

Bár a Confederate Motorcycles megszűnt abban a formában létezni, ahogy azt ismertük - mivel az eredeti gárda úgy gondolta, hogy a nevet lelakta az amerikai politika, és az addigi műszaki koncepció is idejétmúlt lett, Curtiss Motorcycles néven indítottak új céget, mellyel súlyosan dizájnolt villanymotorokat fognak gyártani a Zero műszaki alapjaira. Ezzel együtt viszont a Confederate sem tűnik el, ugyanis nevet és a hozzá tartozó szellemi tulajdont megvásárolta az Ernest Lee Capital kockázati tőkealap.
Száz éve nem volt ilyen motorkerékpár
A Confederate tavaly nevet változtatott, Curtiss lett. Ilyen emblémával száz év után készült motor.
Az új tulajdonos úgy érzi, hogy a Confederate névnek nincs köze a rasszizmushoz, hanem inkább a lázadásról szól, ami a szerintük továbbra is jellemezni fogja a márkát, és folytatják a motorgyártást. Az viszont kérdéses, hogy mennyire tud érdekes maradni a Confederate az egykor mögötte álló lángelmék nélkül, hiszen a sikerhez elengedhetetlen volt az alapító H. Matthew Chambers és a fő formatervező, Jordan Cornille zsenialitása.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.